Friday, December 7, 2012

Päkapikud!!

Eile käisid mul päkapikud, Hispaania päkapikud!!! Tõid mulle shoksi ja puuvilju!!
Niiiii armas üllatus!!


Silvia mängis päkapikke ja ma peaaegu et rikkusin ta üllatuse ära, sest ta tahtis õhtul poodi minna. Ja siis ma mõtlesin, et niiiii tahaks šokolaadi, et lähen temaga kaasa. Tema muidugi, et ei ole vaja tulla kui sa ei viitsi, ma võin sulle selle šokolaadi tuua ja ta ikka päris kaua aega üritas mind veenda, et ma koju jääks.

Poodi minemiseks tõi ta vabanduseks, et tahab kodustele midagi jõuludeks osta. Ja ega ma ei olnud vist kõige teravam pliiats sellel hetkel, et aru ei saanud, et midagi on valesti, sest ta läheb koju alles paari nädala pärast ja seda mida ta pidi koju viima hakkasime tagasiteel ise nosima.

Mmmmm, ja see milka šokolaaaaaad oreoga!!!! Njommm, see on maailma parim. Loodetavasti on seda Eestis ka, sest see on ikka üüüüliheaaa. Kui siia tulin, võtsin päris palju Eesti shoksi kaasa ja kui see otsa sai mõtlesin, et nüüd pean vist laskma saata seda juurde, aga siis...... Siis avastasin MILKA OREOGA!!!

Oh dios mio, que rico!!!

2 comments:

  1. Annika, pettumus suur oli mulgi, aga Eestis Milka Oreot ei ole :( Võtsin seda päris palju Hispaaniast kaasa... ja oi kuidas tahaks praegu! Njommm..kadeee

    ReplyDelete
  2. Mmmmmm, jaa see ikka ülihea. Suurt Milka Oreot ma ka näinud ei ole siin, aga see vast parem, sest ega sellest midagi järgi ei jääks..

    ReplyDelete